איך B-Digitali הזניקה את העסק והמכירות שלנו עם אסטרטגיית שיווק דיגיטלית מותאמת אישית

No data was found

כבעל עסק קטן, במשך שנים נאבקתי לעמוד בקצב המשתנה ללא הרף של דרישות השיווק הדיגיטלי. נראה היה שבכל שבוע יש פלטפורמת מדיה חברתית חדשה או עדכון אלגוריתם לעקוב אחריהם, ופשוט לא היה לי זמן או משאבים להקדיש כדי להישאר מעודכן, ומה שעשיתי בשנים האחרונות כבר פשוט לא מספיק.

זה המקום שבו B-Digitali נכנסה לתמונה. הם הציעו אסטרטגיית שיווק דיגיטלית מותאמת אישית לעסק שלי ששילבה קידום ממומן בגוגל, קידום במדיה חברתית וקידום אורגני בגוגל (SEO) כדי לעזור להגביר את הנראות של העסק ובסופו של דבר להגדיל את המכירות שלנו. ואני חייב לומר שהתוצאות היו מדהימות – בהחלט מעל למצופה.

התחלת העבודה איתנו

ראשית, בי-דיגיטלי עבדה איתנו על מנת לזהות את קהל היעד שלנו והמאפיינים שלו, ובכך לבנות פרופיל ללקוחות שעל פיו נבנתה תכנית השיווק. “פסק זמן” זה היה חיוני כדי להבטיח שמאמצי השיווק שלנו יהיו ממוקדים ויעילים, ומתוך מחשבה על קהל היעד שלנו B-Digitali יצרה קמפיין קידום ממומן בגוגל, אשר השתמש במילות מפתח ממוקדות ובמיקומי מודעות כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים בזמן ובמקום הנכון.

במקביל, בי-דיגיטלי עבדה על אסטרטגיית קידום במדיה החברתית. הם יצרו תוכן מרתק ומודעות ממוקדות שנועדו להדהד עם קהל היעד שלנו. באמצעות פלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק ואינסטגרם, הצלחנו להגיע ללקוחות פוטנציאליים שאולי לא היו מוצאים אותנו דרך ערוצים אחרים.

SEO

לבסוף, בי-דיגיטלי הטמיעה אסטרטגיית קידום אורגני (SEO) מקיפה בגוגל. זרוע זו של המאמץ כללה אופטימיזציה של האתר שלנו למנועי חיפוש, יצירת תוכן איכותי שרלוונטי לקהל היעד שלנו ובניית קישורים נכנסים באיכות גבוהה לאתר שלנו. עם הזמן, דירוג מנועי החיפוש שלנו השתפר, והתחלנו לראות זרם קבוע של תנועה אורגנית לאתר שלנו.

השילוב של שלוש האסטרטגיות הללו – קידום ממומן בגוגל, קידום במדיה חברתית וקידום אורגני בגוגל – היה יעיל להפליא. תעבורת האתר שלנו גדלה משמעותית, והתחלנו לראות עלייה ניכרת בלידים ובמכירות.

שקיפות בתקשורת ומקצועיות

אחד הדברים שבלטו לי מאוד ב-B-Digitali היה המחויבות שלהם לשקיפות ולתקשורת. הם סיפקו לנו דוחות קבועים על מאמצי השיווק שלנו ותמיד היו זמינים לענות על כל שאלה שיש לנו. זה היה מאוד מועיל כדי לעדכן אותנו ולהבטיח שאנחנו מפיקים את המרב מההשקעה בשיווק שלנו.

לסיכום

בסך הכל, אני מאוד ממליץ על B-Digitali. אסטרטגיית השיווק המותאמת אישית שלהם הייתה בדיוק מה שהיינו צריכים כדי להגביר את העסק והמכירות שלנו, ואני אסיר תודה על המומחיות והתמיכה שהם סיפקו. אם אתה בעל עסק קטן שמעוניין לקחת את מאמצי השיווק הדיגיטלי שלך לשלב הבא, אני ממליץ בחום לנסות את B-Digitali.